TRAINING
Rodeche heeft zich gespecialiseerd in het volledige commerciële telefoontraject en biedt tevens trainingen om deze vaardigheden te verbeteren. In onze praktijkgerichte trainingen worden de commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten verhoogd, wat resulteert in verbeterde verkoopresultaten. Onze aanpak onderscheidt zich door maatwerk en een ‘Hands on’-mentaliteit.
INHOUD VAN DE TRAINING
Professioneel omgaan met ‘gatekeepers’
Effectief contact maken met de gesprekspartner
Het creëren van een positieve sfeer tijdens het gesprek
Gesprekstechnieken voor effectieve communicatie
Het winnen van vertrouwen en een goede indruk maken
Omgaan met weerstand
Effectieve vraagtechnieken
Verbeterde luistervaardigheden
Krachtig argumenteren
Het herkennen van koopsignalen
Succesvol afsluiten van gesprekken
Telefoonetiquette
Optimalisatie van stemgebruik en houding
RESULTAAT VAN DE TRAINING
Verbeterde telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden op een hoger niveau
Het vermogen om op effectieve wijze telefonisch contact te leggen en klantgerichte, overtuigende telefoongesprekken te voeren
Ontwikkeling van commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
Het vermogen om gesprekken op een natuurlijke en klantgerichte manier te voeren
Enthousiasme en motivatie dankzij de aangeleerde vaardigheden
MEER WETEN OVER ONZE TRAINING?
Neem dan gerust contact met ons op! Onze medewerkers leggen u graag uit wat Rodeche voor uw organisatie kan betekenen. Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt ontvangen over onze diensten kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij zijn ervan overtuigd dat onze trainingen uw organisatie verder zullen helpen!