TRAINING

Rodeche heeft zich gespecialiseerd in het volledige commerciële telefoontraject en biedt tevens trainingen om deze vaardigheden te verbeteren. In onze praktijkgerichte trainingen worden de commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten verhoogd, wat resulteert in verbeterde verkoopresultaten. Onze aanpak onderscheidt zich door maatwerk en een ‘Hands on’-mentaliteit.

INHOUD VAN DE TRAINING

  • Professioneel omgaan met ‘gatekeepers’

  • Effectief contact maken met de gesprekspartner

  • Het creëren van een positieve sfeer tijdens het gesprek

  • Gesprekstechnieken voor effectieve communicatie

  • Het winnen van vertrouwen en een goede indruk maken

  • Omgaan met weerstand

  • Effectieve vraagtechnieken

  • Verbeterde luistervaardigheden

  • Krachtig argumenteren

  • Het herkennen van koopsignalen

  • Succesvol afsluiten van gesprekken

  • Telefoonetiquette

  • Optimalisatie van stemgebruik en houding

RESULTAAT VAN DE TRAINING

  • Verbeterde telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden op een hoger niveau

  • Het vermogen om op effectieve wijze telefonisch contact te leggen en klantgerichte, overtuigende telefoongesprekken te voeren

  • Ontwikkeling van commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken

  • Het vermogen om gesprekken op een natuurlijke en klantgerichte manier te voeren

  • Enthousiasme en motivatie dankzij de aangeleerde vaardigheden

MEER WETEN OVER ONZE TRAINING?

Neem dan gerust contact met ons op! Onze medewerkers leggen u graag uit wat Rodeche voor uw organisatie kan betekenen. Wanneer u vragen heeft of meer informatie wilt ontvangen over onze diensten kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen. Wij zijn ervan overtuigd dat onze trainingen uw organisatie verder zullen helpen!

NEEM CONTACT OP